Wednesday, October 14, 2009

stressssssssssssssss

salam pertemuan ketiga....
aku skrg ni bukan kat Kedah,tp di suatu tempat yg terpaksa dirahsiakan uat sementara waktu...
aku dah kat tempat ni 2ari n aku sangat teruja walau terpaksa melalui perjalanan yg sgt2222 penat..

citer dia mcm ni la..
mlm isnin,Ain call aku suh balik p Shah Alam mlm tu jg sbb pg esk kami b2 kena p tmpt rahsia ni...
aku dah cuak n gelabah puyuh nak kemas2 beg...
8.30 mlm Ain call n bas yg ada kul 10mlm n 1030mlm....
aku kumbah sume baju yg ada dlm loker kat dorm I dgn kelam kelibutnya dgn pandangan mata dr semua penghuni yg penuh tanda tya sambil mulut depa berkicau bertanya nak kemana...
jawapan aku "emergency kena balik Shah Alam"

dlm 930 aku siap berkemas dgn bantuan Nasyrah n beg yg aku bwmmg besar gabak..
aku kuar bilik dgn pesanan yg berbagai:
"jaga diri"
"jgn off hp,biar on je"
n paling best, ada sorg ni siap nyanyi lagu tema AF lg sebab beg aku yg besar gabak tu....

sampai Changlun aku ingt nak naik bas s kul 10,tp ada mslh teknikal..aku naik la bas 1030...
pendek citer aku sampai S.Alam kul 6 pg n dijemput oleh Ain...
sampai umah Ain,sembahyg subuh, golek2 atas tilam sambil on9...
pastu kena suh sarapan, mandi n j830 aku gerak plak naik bas kat S17 S.Alam....
bas kul 9.30pg,tp sampai kat stesen tu dkt kul 10,hangin gak la...
bas sampai trus naik n duduk dgn selesanya bersama Ain...

bas gerak n sepanjng perjlnan, xtvt aku adalah tido n bila terjaga aku akan membebel kat Ain
"bila la nak sampai ni"
"lambat mcm siput babi"...
sakit jiwa aku naik bas tu, berhenti dkt 5kali...
akhirnya jam 6ptg sampai kat stesen bas n cari teksi menuju tmpt tujuan....

skrg ni aku berada di tempat rahsia yg aku tuju bersama Ain....

masalah utama yg menyebabkan aku menulis sgt222 pnjg n stress adalah

aku dlm dilema...kawan baik aku nak kawin n aku slh sorg pembawa hantaran masa nikah...
n baju khas telah ditempah...n aku plak tercampak kat tempat rahsia ni n mcm xble nak lari even sekejap je pun (sehari la jg aku nak lari)..huhuhuhuhu


benda yg berlaku kat tempat rahsia ni,peluang yg dtg hanya sekali n aku n Ain sgt2 bersyukur kami dpt peluang yg tergolek2 ni...tp aku juga dah janji nak p kenduri my best friend tu...jadi,aku sgt2 berharap ALLAH tlg aku supaya aku dpt buat 2 benda ni....

AKU DALAM DILEMA....N STRESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSs

No comments: