Thursday, October 8, 2009

penat, sibuk dan sakit....



salam pertemuan ke-2....
masa entri ni ditulis, tgn n bahu kiri aku sakit sgt...
sebab minggu lepas n minggu ni adalah minggu untuk membersihkan kandang pasal nak terima ternakan baru dalam pertengahan bulan ni...
tp sebab yg paling utama sakit, pasal aku duk pikul tong disinfect 10-14liter dekat 15kali dlm masa 2ari...
ni cabaran untuk aku yang dah pilih bidang ni....
sblm kerja memikul tong tu, aku n kwn2 buat acara mencuci sehingga bersih bersinar 14kandang..
mmg bersinar la kandang tu...
mcm kandang baru plak....
ni acara membasahkan lantai kandang sebelum menyental..tu adalah aku yg memakai kostum

abu yg bermain dgn air...
ni la roman eh, memikul tong disinfect tu (tp ni bukan aku la)

dlm masa 2minggu slpas cuti raya ni, semua org kat bilik aku (dorm I), mmg sibuk dgn tugas masing2 n sampai xcukup rehat n sakit2...
cabaran untuk kami semua bagi permulaan fasa ke2 ni....

buat teman2 seperjuangan bakal2 ahli agrikultur, berusaha demi masa depan .......

No comments: